domingo, 22 de enero de 2012

Lufthansa başarıyla daha az kirletici olan biyokütleden elde edilen bir yakıt test ettik.

Eğilimler 21 yayımlanan makaleye göre, yeni yakıt yaklaşık yakıt ton başına CO2 ton ve kükürt ve diğer kirleticiler eksikliği kaydeder

Lufthansa başarıyla yarım yıl CO2 emisyonu ve kükürt kaydeder biyokütle, yapılan bir jet yakıtı için test ve konvansiyonel motorları ile tam uyumlu değil.

Toplamda, bu yakıt CO2 emisyonlarının 1471 ton kaydedilmiş Hamburg ve Frankfurt arasında 1187 uçuşlar yapılır. BurnFAIR proje, bu çalışmaların verilen isim, sorunsuz gitti. Beklendiği gibi, biyoyakıt testlerin yazarlara göre, konukevleri etkili olmuştur.

Lufthansa biyosentetik yakıt ile, ilk test, altı ay yaptı. Bu testler, hava seyrüsefer bu tür yakıt verimliliğini test etmek için geliştirilen proje burnFAIR altında yapılmıştır. Şirket, yakın zamanda bu çalışmaların sonuçları olumlu olmuştur duyurdu.

Toplamda, bu CO2 emisyonlarının 1471 ton kaydedilmiş Hamburg ve Frankfurt arasında 1187 uçuşlar, dışarı yakıt aldı. Proje burnFAIR "sorunsuz gitti ve biz çok memnunuz. Beklendiği gibi, biyoyakıt uçuş etkinliğini kanıtlamıştır" Joaquim Buse, Havacılık Lufthansa için Biyoyakıt başkan yardımcısı doğruladı.

Testler sırasında, biyo-gazyağı ve 1556 ton tüketilmiştir. Geçen Perşembe bu yakıt ile ABD ilk transatlantik uçuş gördüm. Bir Boeing 747-400, gemide biyosentetik yakıt 40 ton taşıma, Frankfurt'tan Washington'a uçtu.

Sadece bu uçuş ile Frankfurt ve Berlin arasındaki altı uçuşlar eşdeğer atmosfere salınan CO2 38 ton kaydedildi.

IATA (Hava Taşımacılığı Birliği) hedefi doğrultusunda küresel, havayolları 2050 (2005 üzerinden)% 50 oranında karbondioksit net emisyonunu azaltmak gerekir. "Sürdürülebilir bir yol olarak bizim iklim ve geleceğimizi korumak, biz yenilikçi fikirler ve teknolojiler ve özellikle hareketlilik için artan küresel talep ile çevre ile uyumlu fosil yakıtlar, alternatif gerek," Christoph Franz, Konsey Başkanı Alman şirketi yöneticisi.

% 1'den daha az tüketin

Biyosentetik gazyağı, deyim geleneksel olarak güvenilir, ancak çevresel etkileri daha levevs vardır. Onun büyük yoğunluğu sayesinde,% 1'den fazla tüketimi azaltmak mümkün olmuştur. Buna ek olarak, biyosentez yakıt kükürt ve aroma ücretsizdir.

İlgili Makaleler
Avrupa adalet CO2 emisyonu rejim havacılık dahil
Çimento nano bilgi, kirletici madde azaltır
Yeni yazılım dört Avrupa havaalanlarında trafik yönetimini geliştirir
Avrupa Biyoyakıt kadar benzin kadar kirletmiyor
Küçük bir Kanada şehri dünyanın en büyük fotovoltaik ev sahipliği yaptı
Yakıt basit ve karbon döngüsü dayandığını emisyon tasarruf prensibi. Bitkiler (biz biyokütle ve biyoyakıt get it hangi) atmosferden fotosentez yoluyla CO2 emer. Uçak motoru biyoyakıt yazdığınızda, karbon dioksit atmosfere geri döndü, ancak fosil yakıtların% 50 daha düşük bir miktar. Edilir

"Bir sonraki adım, sürdürülebilirlik, kullanılabilirlik ve hammadde sertifikasyon üzerinde durulacak. Ama önce bu pazara giriş gerekir. Ancak, Lufthansa sadece biz hammadde sürdürülebilir kaynak sağlamak eğer testler devam ve faaliyetlerimizi sürdürmek onaylı olacak" , Joaquim Buse dedi.

15 Temmuz 27 Aralık geçen yıl bir Airbus A321 günlük yol Hamburg-Frankfurt sekiz kez izledi. Iki motor bir normal yakıt ve biyosentetik% 50 karışımı kullanın. Bu uzun süreli test amacı çevreye biyoyakıtların etkisini gözlemlemek için, ve bakım ve motor ömrünü.

Biyoyakıt üretimi

Lufthansa sıvılaştırma biyokütle tarafından kullanılan biyoyakıt üretimi ve BTL (Sıvı için Biyokütle) olarak bilinir. Üretici Fin petrol şirketi Neste Oil olduğunu. Geleneksel gazyağı ile tam uyumlu olduğu için malzeme herhangi bir şekilde, yolcu etkilemez, ve motorların hiçbir değişiklik gerekir.

Uçağın iki motor sadece birinde biyoyakıt kullanımının Aslında ikisi arasında bir karşılaştırma yapmak için tasarlanmıştır. Bu aromatik bileşenleri motorun çalışması için gerekli olan eksik olduğundan Ancak, biyoyakıt ve% 50'den fazla olan bir karışım kullanabilirsiniz.

Hamburg-Frankfurt rota seçimi de Lufthansa merkez olan Hamburg ve özel tanklarda normal yakıt biyoyakıt ayrı tutmak çünkü. Lufthansa yakın zamanda birlikte uçak için sürdürülebilir yakıt gelecekteki bir kaynak olarak alg petrol potansiyelini değerlendirmek için, Avustralya şirketi Algae.Tec ile anlaşma ulaşmıştır.

Kaynak: http://www.tendencias21.net/Lufthansa-prueba-con-exito-un-combustible-biosintetico_a9506.html

No hay comentarios: